آخرین اخبار

پورعلی گنجی: بازیکنان قطری با حضور هواداران دچار ترس می شوند

مدافع ملی پوش و مصدوم پرسپولیس گفت: من در السد و العربی در قطر بازی کردم آنها بازیکنان با کیفیتی دارند اما وقتی هوادار می بینند ترس عجیبی توی وجودشان می‌روند.

اشتراک گذاری
14 آذر 1402
کد مطلب : 10052

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارسی، مرتضی پورعلی گنجی قبل از شروع مسابقه دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمدیم ازتیم محبوب مان حمایت کنیم و ان شالله ببریم و امیدوارم همه بازیکنان صحیح و سلامت از میدان خارج شوند و به مرحله بعدی صعود کنند.

پورعلی گنجی در مورد اینکه دلش برای حضور در میدان تنگ نشده، گفت:  هر بازیکنی که دچار مصدومیت طولانی مدت می شود اذیت می شود و من هم  واقعا دلم تنگ شده است، آمده ام از نزدیک بازیکنان و طرفداران مانم  را ببینم و یک ذره روحیه بگیرم و  انگیزه بگیرم برای ادامه راه.

وی درمورد شرایط خودش بعد از پارگی رباط صلیبی، گفت:  وضعیت خودم خوب است و هر روز ۴-۵ ساعت کار می کنم و امیدوارم بتوانم ۱۰ -۱۲ روز دیگر عصاهایم را بردارم و استارت بزنم.

پورعلی گنجی در مورد پر شدن ظرفیت ورزشگاه آزادی در دیدار امشب گفت: بله واقعا تماشاگران زیادی آمده اند و می گفتم این تماشاگران که بیرون هستند چگونه می خواهند وارد ورزشگاه شوند، حق پرسپولیس و استقلال و همه تیم هایی ایرانی است که ورزشگاه های خوبی داشته باشند و تهران حداقل ۶-۷ ورزشگاه برایش کم است و امیدوارم مسئولان حمایت بیشتر  از این ورزش مردمی کنندفوتبال ورزشی است که هواداران زیادی دارند اهمیت بیشتری بدهند.

وی در مورد غیبت ستاره های الدحیل گفت: من در  السد و العربی در  قطر بازی کردم آنها بازیکنان با کیفیتی دارند نباید حریفان را دستکم بگیریم اما وقتی هوادار می بینند ترس عجیبی توی وجودشان می روند و امیدوارم با حضور تماشاگران صعود کنیم و هواداران خوشحال به خانه برگردند. من با السد در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرده ام. 

ملی پوش مصدوم در مورد حمایت باشگاه و فدراسیون گفت: باشگاه، تیم ملی و فدراسیون، همه لطف داشتند وقتی گفتند صدت را بذاری همه تمام توان وجودشان را برای کمک می گذارند و این شرایط هم عوض خواهد شد. باشگاه و فدراسیون مدیریت و تدارکات و تیم ملی همه به من لطف داشتند این شرایط عوض می شود و ما کنارشان برمی گردیم و روزهای خوبی را می سازیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =